طی 24 ساعت گذشته:

470  تماس با آتش نشانی همدان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: طی 24 ساعت گذشته 470 بار زنگ تلفن سازمان آتش‌نشانی همدان به صدا درآمد.

470  تماس با آتش نشانی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  محمدرضا بیاناتی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات سازمان آتش‌نشانی 3 عملیات طی 24 ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان همدانی به سرانجام رسید، اظهار کرد: 2 عملیات اطفاء حریق و یک عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش‌نشانان در این بازه زمانی بوده است.

وی به 2 عملیات اطفاء حریق انجام شده اشاره کرد و گفت: حریق پیک نیک در جاده فقیره و حریق دودکش در ذوالریاستین منجر به انجام عملیات اطفاء حریق شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: مهار حیوانات در شهرک مدنی نیز انجام تنها عملیات امداد و نجات را در این بازه زمانی به دنبال داشت.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته 470 بار زنگ تلفن سازمان آتش‌نشانی همدان به صدا درآمد که تنها 3 مورد از تماس‌های ثبت شده در سامانه 125 منجر به انجام عملیات شد.

بیاناتی با بیان اینکه 12 مورد از تماس‌های ثبت شده به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی بوده است، تصریح کرد: 70 مورد از تماس‌های ثبت شده اشتباه بوده است.

وی در پایان یادآور شد: متأسفانه 385 مورد از تماس‌ها با بیشترین تعداد به تماس‌های با هدف ایجاد مزاحمت در این بازه زمانی اختصاص داشت.

انتهای پیام/

انجام 3 عملیات در 24 گذشته در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.